субота, 16. новембар 2013.

Два сајта



Ово је мој први онлајн семинар и нисам очекивала да ће бити толико захтеван. Потрошила сам много већи број сати, него што је планирано. Пуно тога сам сазнала и научила,али ако не будем примењивала,мислим да ћу доста тога и заборавити.
Задатак који је оставио највећи утисак на мене и на који сам потрошила највише времена је  креирање Гугл сајта.Слушајући видео упутство,а не читајући и остала упутства, грешком сам почела да правим сајт за хоби којим се бавим.Баш сам се порадовала томе,јер већ неко време тражим неког ко ће то урадити за мене.
Постављала сам Хоризонталну навигацију,странице,подстранице,мењала боје позадине и слова.Посебно компликовано ми је било сређивање и додавање фотографија,које нису биле у одговарајућој резолуцији.Али,успела сам.Наилазила сам на разне тешкоће,пре свега техничке природе,а и слабије познавање енглеског је знало да направи понеки проблем.Тек након тога сам уочила остала упутства и тачно одређене задатке.Наравно да нисам била срећна што цео поступак морам да поновим.За креирање новог сајта ми је требало неупоредиво мање времена (само сат времена ,а за први 12 сати).Тада сам била поносна на себе.И тако сада имам два сајта,а до недавно ниједан.Оба ћу радо користити, посебно портфолио, који ће  бити помоћ у настави.Наравно,на њима има још пуно да се ради,али сада бар знам како.



Нема коментара:

Постави коментар