недеља, 3. новембар 2013.

Интуиција и/или рационалност


Кад сам у току прошле године у једном моменту коначно одлучила да направим евиденцију СУ за још актуелни петогодишњи циклус, показало се да имам много више од неопходног броја сати/бодова. Зато сам приликом планирања програма које ћу у овој години похађати свесно дала предност интуицији. Сматрала сам то луксузом на који имам право. 

Бирала сам ГАзГГ пре свега због великог поверења у његове ауторке, слутећи његов садржај само по наслову и знајући унапред да је то добра одлука за мене и моја очекивања од СУ. 

Додатно ме је мотивисала најава семинара у тада непознатом алату – Гугл причи, у којој сам препознала поменути игровни карактер концепције програма. Семинар је у потпуности испунио моја очекивања, и премашио их је. Осећам се оснаженом кад су у питању све области компетенција, а не само 3. Дух игре и такмичења уведен је с мером која додаје квалитет семинару, и која чини да се лакше прихвате веома озбиљни садржаји и задаци, да се такмичим са собом а не са другима.

Кад данас мало боље размислим, у мом избору је било много више рационалности него што сам веровала!

Нема коментара:

Постави коментар