недеља, 3. новембар 2013.

Научила сам...

     
Шта сам научила?

Са задовољством могу да кажем да сам пуно тога научила иако сам  Гугл диск користила  раније:
Ознаке (новина која ме је обрадовала,  а пошта ми је сада сређена и организована)
Гугл мапа (до похађања овог семинара нисам видела примену мапа која би ме заинтересовала да их искористим у настави – аутори су дали одличне предлоге)
Календар ( видела сам практичну корист календара када ме је подсетио путем смс-а на једно важно предавање које сам потврдила 15 дана раније)
Креирање албума и сјајне могућности за обраду фотографија
Плеј листа на Јутјубу (искористила сам  је на часу и резултати су били одлични)
Гугл-арт галерија
Израда сајта (само овај сегмент је могао да буде тема једног семинара али је лепо како је уклопљен у целокупну причу и садржај и како сам прилично лако успела да то завршим јер су ми мисли биле усмерене ка садржају)
Намена портфолиа ( отклоњене недоумице- шта јесте, а шта није портфолио)
Обележивачи

Приметила сам да умем да површно читам упутства али сам до краја семинара ту навику променила. Научила сам да вреди истраживати и тражити нова решења и идеје за наставу и да се ту крије права добит – за наставнике, децу, родитеље...

Нема коментара:

Постави коментар