четвртак, 7. новембар 2013.

Покажи шта знаш

Представићу један од радова током семинара. Како је најсвежији, одабрао сам портфолио.



Овај рад сам одабрао јер сам имао највише потешкоћа и нејасноћа при изради, а један је од најкориснијих. 

Радио сам га на више начина: пратећи задатак - читајући га и, покушавајући разумети из радова других колега. Но, ипак, реч модератора ме извела на прави пут. 

Урадио сам хоризонталну страну без проблема, а затим бочну око које сам се мучио. Определио сам се у једном делу за хаставу те сам лутао око рефлексије код редовне, додатне и допунске наставе. Основу сам успешно поставио али дорада тек следи. 

Програм бих препоручио свим клегама, али не онима старије доби који се теже сналазе у раду на рачунару и онима који мало користе интернет, јер је неко предзнање ипак потребно. 

Нема коментара:

Постави коментар