петак, 15. новембар 2013.

ПУТ ДО ПОРТФОЛИЈА

Током семинара било је доста задатака, лакших и тежих, али сваки на свој начин занимљив. 
Израда сајта, а затим и структуре портфолија, било је право задовољство, без обзира на тешкоће које су ме пратиле. Тешкоће су биле више техничке природе. Иако су упутства била јасна, имала сам проблем са додавањем прилога у шаблону складиште датотека. Лако сам преузимала прилоге са Гугл диска, али никако ми није успевало, да их сместим у картицу прилози, у шаблону складиште датотека. Након безброј покушаја и промашаја, поново пажљиво прочитала упутство, и напокон успела. Задовољство је било веће што нисам морала тражити помоћ од модератора. Имала сам за све јасна упутства, и само је требало пажљиво их ишчитати. У изради структуре електронског портфолија, нисам имала већих тешкоћа, осим подешавања видљивости страница. Превидела сам значење стрелица- горе, доле, извуци, увуци. У решавању овог проблема, није мо помогла метода покушаја и промашаја, већ сам помоћ тражила од модератора. Само креирање страница и подстраница текло је без већих тешкоћа. Одслушала сам лекције о портфолију неколико пута, пажљиво читала упутства, а много ми је помогао и разговор са модератором, током хенгаут консултације. 
Семинар је веома користан и неопходан свима који се баве образовно-васпитним радом. У школи сам га већ препоручила како директору, педагошко-психолошкој служби, тако и колегама са којима сарађујем.

Нема коментара:

Постави коментар