субота, 16. новембар 2013.

Градитељ

Сваки од задатака које  сам решавала на овом семинару био ми је занимљив на свој начин. Задатак који би издвојила и који сам најдуже одлагала је писање приче у Гугловом Градитељу. Кад сам видела да треба да пишем причу нисам могла да верујем да ме је и то снашло. Последњи пут сам саставе писала у школи, а то је било давно. Прво ми је пало на памет да би могла да варам и да замолим ћерку да ми нешто напише, а онда сам одлучила да ја нешто смислим. Сада сам баш поносна на моју причицу http://docsstorybuilder.appspot.com/BVlzJR. Проблеме приликом писања сам имала кад сам стигла до половине причице. Схватила сам да апликација  има ограничен број уноса улога на 10, можда то може и да се измени, али ја нисам успела, па замало да моја причица остане недовршена. Ипак сам се снашла и успела све да сабијем, додуше мало је ситније, али ја сам задовољна. Допада ми се што постоји могућност убацивања пропратне музике. Све у свему Гуглов Градитељ ми је баш симпатичан програмчић и потрудићу се да га искористим у раду са децом.
Семинар бих препоручила свим колегама који желе да се упознају са низом нових и корисних апликација које ће моћи да користе у свом раду. 

Нема коментара:

Постави коментар