петак, 15. новембар 2013.

Анализирала сам ...

После пуно труда и рада,на овом семинару сам доста научила.Сада,када би требало да издвојим и анализирам неки задатак,избор је заиста тежак. Свакако да је било и захтевнијих и напорнијих задатака,али одлучила сам се за Галерију слика.
Њу сам одабрала,зато што сам слушајући видео упутства Гугловог Арт-пројекта лако и опуштено направила своју галерију.Падало ми је на памет свашта,али сам ипак бирала слике и фотографије града Венеције.Након пријаве на Гугл Арт-пројекат и великог списка аутора,кликом на иконицу квадратића у горњем левом углу додавала сам слике у My Galleries.
Слике су се могле и по одређеном критеријуму и разврставати.Кликом на Untitled Gallery дала сам име својој галерији,а са леве стране унела сам опис.
Овај семинар бих препоручила свим колегама,који би желели да и даље напредују у свом раду,да савладају потпуно Гугл алате и Гугл апликације,како би своје часове учинили занимљивијим.

Нема коментара:

Постави коментар