среда, 13. новембар 2013.

Summa summarum

Када премотам филм до 7.октобра, примећујем да смо сви ми много тога створили и да ми је јако тешко да нешто појединачно издвојим. Све створено на овом семинару је плод много труда, залагања али и нервирања, а ко ради тај и греши, те смо често били критиковани и исправљани, но добро...Иако сам поносна на све што сам научила да креирам на овом семинару, поготово на портфолио који је круна свега, ја бих посебно издвојила Архиваторску причу  коју смо креирали као завршну игру 2.модула. Приликом израде овог задатка сам била најрастерећенија и бар на трен сам ушла у кожу писца, што ми је било врло занимљиво. Сам процес израде ми није био тежак зато што сам следила прецизна упутства.
Семинар бих препоручила свим колегама који су заинтересовани за овакав вид усавршавања, али уз напомену да је потребно много концетрације и тада је успех загарантован!

Нема коментара:

Постави коментар