среда, 26. март 2014.

Почетак после краја

Пре него што сам дефинитивно одлучила да похађам семинар, као да ми је пред очима лебдео добро познати натпис: "Ко уђе-кајаће се, ко не уђе-кајаће се".


Одабрала сам ово прво. И да, кајем се. Кајем се што нисам урадила све додатне задатке и тако испробала још неки Гуглов алат. Али то је нешто што ми предстоји у следећем периоду. Осим тога, већ наредних дана наставићу да радим на свом портфолију и то је нешто чему баш планирам да се посветим. А конкретни наредни кораци су следећи:
  • у понедељак, 31. марта, на седници Наставничког већа, представићу семинар колегама
  • уколико се неко од колега заинтересује за одређени садржај са семинара - помоћи ћу му да га савлада
  • покушаћу да убедим чланове Стручног већа учитеља да у будућем раду користимо заједницу коју сам креирала за потребе овог већа
  • представићу ученицима Гуглов креатор прича и почећемо да га користимо на часовима
  • креираћу још неки шаблон, осим јединог који сам креирала за потребе семинара (а и моје личне)
Ово су баш конкретни кораци које планирам да реализујем у предстојећем периоду, а сигурно је да ћу већину садржаја којима смо се бавили на семинару користити и у приватне и у пословне сврхе. ГАзГГ је један од ретких семинара који се не завршава након званичног краја, већ тек онда почиње да живи. 
Због тога бих менторима предложила да што пре напишу жалбу ЗУОВ-у (док не прође осам дана). 

Нема коментара:

Постави коментар