недеља, 23. март 2014.

Шта ћу радити, а шта модераторкама саветујем да раде

   
                За мене је овај курс, иако је доста захтеван, био изузетно инспитативан. Тачно знам шта ћу и како даље:

  1. Портфолио ме је изузетно заинтригирао јер сам схватила да он није само пуко набрајање чињеница из нашег професионалног ангажовања већ много више од тога. Плнирам да га што пре, највероватније чим завршим задатке на овом курсу урадим и да га редовно допуњавам. Желим да он буде, баш како сам у једном задатку рекла, огледало које ће ми показати каква сам и шта код себе желим да променим.
  2. Следеће седмице са ученицима почињем да радим "Недељу различитих култура." Већ сам урадила Блумову токсимолошку таблицу (значајне су ми биле сугестије модераторке), а планирам да ученике обучим претраживању помоћу гуглових специјализованих претраживача и вредновању извора.
  3. Планови  везани за даљи рад су велики и разноврсни. За почетак, планирам да средим све своје џи мејч контакте којих је много и да формирам групе контаката како бих лакше обављала преписку везану за различите области рада. У оквиру пројекта "Интернест" планирам да помоћу гул упитника анкетирам ученике и колеге јер мислим да ће ми такво анкетирање бити много ефикасније и да ће ми помоћи у анализирању анкете. Дугорочније, маштам о раду у библиотеци која ће бити опремљена рачунарима  и у којој ћу моћи да много више помогнем ученицима да науче да квалитетно претражују интернет, вреднују добијене податке, тимски раде, мисле и истражују. Надам се да је ово сан који ће ми се једног дана остварити.
                      
                     Много ми је теже да дам савет модераторкама на крају курса у коме сам уживала. Ипак ћу покушати да дам пар сугестија :
  1. Не мислим да би требало да буде мање тема, али мислим да је потребно више времена за рад. .Што се мене тиче, стизала сам да урадим  све обавезне задатке на време, али не и све додатне иако сам желела.
  2. Било би лепо када би после завршетка курса негде могли да видимо сва упутства и задатке како би се подсетили, поново провежбали и урадили оно што нисмо стигли у току курса. Мислим да би то било значајно свима који су на курсу зато што их то стварно занима, а не зато што су им потребни поени. Не кажем да ових других има тренутно на овом курсу, али ми искуство говори да је на жалост,  генерално гледано, пуно таквих.

Нема коментара:

Постави коментар