среда, 26. март 2014.

Реч-две о памћењу (мом)

Још увек је помало све магловито, али када се све  слегне и одлежи знање, а то је редовна фаза, биће тога много више, али дефинитивно сјајна обука. Једва чекам да се "Светла погасе и представа заврши", па да онако опуштено и без ограничења времена, ( што  је дефинитивно била најгора ствар), испробам све испочетка и уствари ту видим шта сам запамтила, а шта не.
Сада  на блиц то изгледа овако:

  • Гуглов градитељ прича, видела први пут и одмах се заиграла,
  • Цртање у Гугл документу, занимљиво и креативно,
  • Гугл обележивачи, неопходно за даљи рад
  • Формирање групе,
  • Портфолио - незаобилазно
  • Блогер-прављење, напокон,  толико ме занимало,
  • Креирање плејлисте, исто јако добра ствар када  хоћете да имате сређено са јутјуба и на једном месту,
  • Дугме за набрајање,
  • Сређивање поште ( увек ми је ту било претпано и требало ми је много времена да нађем потребно, сада је све лепо само један клик и све доступно за трен,)
  •  Прављење упитника, сада на један леп начин могу доћи мишљења других.
  • Подешавање профила, нисам раније користила само нешто елементарно.
  • Гугл диск-потпуно ново за мене, максимално добро,
  • Претраживање интернета, то ми је веома потребно.
  • Аутоматски потпис потребно када шаљете пословну пошту, 
  • Креирање календара итд, итд ...

Нема коментара:

Постави коментар