петак, 18. април 2014.

Шта одабрати

На семинару је било много дивних и корисних задатака које смо решавали. Тешко је одабрати. Сасвим сигурно је портфолио разлог зашто сам приступила семинару, сасвим сигурно је не само испунио моја очекивања већ их и премашио. Међутим приложићу нешто друго, рад заснован на Блумовој таксономији.
Таксономску таблицу сам искористила за обраду теме Моделирање цилиндричних зупчастих парова  http://goo.gl/g7uNLG .
Кад се знање и процеси рашчлане на овај начин, много је лакше испланирати шта и како урадити. Процеси су ми од почетка били јасни, са знањем сам имала мало проблема, шта је концептуално а шта процедурално. Али ако се довољно посвети проблему нађе се одговор, а ја мислим да сам нашла добро решење. Већ раније сам рекла да је Блумова таксономија за мене неочекивана добит овог семинара.
Семинар сасвим сигурно није за оне који "све знају" а њих увек има. Није ни за оне који не читају упутства и не прихватају савете.

Нема коментара:

Постави коментар