понедељак, 21. април 2014.

Хаа, глупи Змају! Сад сам моћнија!

Први део: Стекла сам основна знања и вештине које могу да утврђујем и проширујем.
1. САЈТ
- Направићу сајт за библиотеку и повезаћу га са електронском базом књига која је исто на вебу, као и са школским блогом који је на вордпресу.
- Имам одавно идеју да направим свој сајт о фигурицама.

2. БЛОГ
Проширићу свој блог.

3.ГУГЛ ДИСК
Користићу га за чување докумената, јер сам досад све податке чувала на мејлу, па потрошим силно време док нађем одговарајући мејл са ког ми нешто треба.

4. ЏИМЕЈЛ
Отворићу мејл колегиници и сестри. Колегиница библиотекарка нема уопште, па ћу покушати и да је научим сама да га отворим, а сестра хоће још један али не уме. И њу ћу покушати да научим.

5. ПЛЕЈ ЛИСТА
Направићу листу песама о библиотеци, о родитељству, ову што сам започела о образовању ћу да допуним.

6. ПРЕТРАЖИВАЧ
Користићу напредно претраживање кад не могу нешто да нађем.

7. ОБЕЛЕЖИВАЧИ
Уместо копирања линкова на ворд документ, увежбаћу обележиваче.

Други део: У школи би многи могли да науче све ове могућности. Имам неколико учитељица које би врло лако могле ово све да савладају и раде са децом, а од наставника исто има их који би лако савладали и вешти су, али много више има оних који би морали додатно да се мотивишу.
Конкретно, већ постојећу активност, Читање за Џокера (за српски), полако ћу пребацити у електронску форму, па ћу на тај начин да подстакнем и друге наставнике који то раде, а све наставнике других предмета ћу да упућујем да погледају могућности Џокера из рукава (за све друге предмете). Са овим знањима ми је лакше да се носим против конзервативности (па и своје) и изговарања.

Нема коментара:

Постави коментар