среда, 16. април 2014.

Портфолио

       Размишљајући о чему писати имала сам проблем да изаберем, јер је било занимљивих задатака, тема и коментара. Користила сам Гугл алате и раније, али након овог семинара видим их у новом светлу, са новим могућностима примене у настави. Гугл мапе су ми раније биле неистражено подручје. Ипак овде ћу говорити о изради портфолија, јер је то круна нашег рада на овом семинару.
 Имала сам прилике да се сретнем са израдом сајта на Гуглу и раније, тако да технички део,  израда странице, бочне навигације и хоризонталне навигације није био проблем. Највише времена сам провела на естетском изгледу, на осмишљавању и бирању теме, боја и уређивање бочне навигације тј. шта ја желим да поставим од страница, шта ће бити страница, а шта подстаница и како да их назовем. Нисам најбоље разумела захтев задатака о опису: шта страница представља, па сам у првом тренутку поставила кратко, таксативно наведене елементе. Није било рефлексије. Мислила сам да се подразумева да увек постоји. Типично инжењерски, али након Славицине повратне информације све је било јасније и ето урађен је.Сад може да почне да живи. 

Семинар би препоручила  чак и оним колегиницама и колегама који имају нижи ниво знања, јер ето прилике да унапреде своје информатичке компетенције. Има доста материјала који треба проучити тако да треба одвојити време за то. 
  

Нема коментара:

Постави коментар