среда, 16. април 2014.

Блум & Гарднер



Мени је рад са Блумовом ревидираном таксономском таблицом био најзанимљивији, јер ми је до сад био тотално непознат.
За мене је ово било право хватање у коштац и велико ми је задовољство пружило ово наопако прилажење наставној јединици.
Ево линка до мог рада:

https://docs.google.com/document/d/1yvjJM72n87oL2_hgJdknOzKy9hG-B6RexT4B6jHU6X8/edit

Мислио сам да сам све обухватио, али ми је коментар колегинице Зоране Ловрић-Јухас лепо указао да имам још доста простора за увежбавање и овладавање овим алатом.

Препоручио бих упознавање са Блумовом таксономијом знања својим колегама/колегиницама вероучитељима/вероучитељицама које до сада, можда, нису имале прилику да се упознају са њом.
Када се стекне увид у врсте когнитивних процеса и продуката учења, направи се једна схема која, када се још упреде са Гарднеровом теоријом вишеструких интелигенција, даје потпуно нову слику како час може да буде занимљив, необичан и динамичан.



Нема коментара:

Постави коментар