субота, 23. август 2014.

С гугл диском свуда

Свакодневно, док путујем до школе користим лаптоп за израду наставних планова, материјала итд., (а нарочито за вршење превођења страних текстова и делова књига и израда ппт презентације) и затим у школи на настави вршим приказ презентације са разних рачунара. Помоћу флеша преносим материјале, а то неретко доводи до проблема изазваних вирусима, али и због некомпатибилности верзија софтвера, зато ће ми могућност употребе гугл-диска и складиштења података на гугл платформи омогућује да у даљем раду више не зависим од употребе различитих рачунара, а посебно лаптопа који користим, већ ћу све то моћи да употребом таблет рачунарa чија ме тежина неће оптерећивати, а садржаје могу брзо да преузимам и користитим са било ког рачунара спојеног на нет.
Такође ће ми у раду у великој мери помоћи појашњена слика Блумове таксономије.

Нормално, сам портфолио, због којег сам се заправо и пријавио на овај курс, биђе врхунац корисности.

Нема коментара:

Постави коментар