четвртак, 21. август 2014.

Шта је следећи корак

Обзиром да у понедељак, 25. 8. 2014.год. почињемо са радом у школи планирам да колегама представим програм обуке што би била једна од активности које бих прибележила у свој веб фолио. Направила сам табеле које треба да пребацим на Гугл диск а потом пребацим на сајт.
Анкетираћу родитеље будућих првака како бих сазнала какве су њихове потребе и могућности за примену ИТ.
 Након тога, крајем септембра бих креирала портфолио одељења на постављеном блогу. У току септембра бих  упознала родитеље са садржајима и активностима који би били на блогу.
Планирам да се укључим на неку од обука за рад на интерактивној табли. Следи и свакодневно истраживање Гугл алата и њихова примена у креирању часова.
Што се тиче програма обуке, задовољна сам начином организације, техничком подршком, исходима.
Програм је веома обиман и потребно је доста времена да се савлада ако сте почетник. Негде сам написала да сам научила да 24 сата могу трајати и неколико дана. Срећа је да сам се пријавила на семинар у току годишњег одмора јер бих тешко постигла све што се захтевало уз свакодневне обавезе. Било би добро да полазници на неки начин буду упознати унапред са том чињеницом.
Обзиром да сам била у улози ученика и да  у себи носим и его детета, недостајала ми је понека похвала или подстицај у раду. Можда задатке и нисам обавила довољно добро или сам их обавила просечно па зато и није било повода да добијем коју похвалу? То не знам.
Задовољна сам програмом у целини и радо ћу га препоручити колегама.
  

Нема коментара:

Постави коментар