четвртак, 21. август 2014.

Анализа урађеног протфолија

   Овом приликом одлучила сам се за анализу свог протфолија урађеног у оквиру овог семинара. Морам рећи да сам већ имала урађен папирни и дигитални портфолио, па је израда вебфолија (барем његовог основног дела) урађена веома брзо. Што се тиче креативног дела протфолија, имала сам веће амбиције него што је остварено. Отприлике знам шта све желим да прикажем, али не могу да сагледам све могућности. Покушавам да у оквиру свог портфолија прикажем да сам неко ко се озбиљно бави својим послом, ко озбиљно схвата наставнички посао, дисциплину којом се бави. Међутим, покушавам да прикажем да сам и више од тога. Конкретно, да постојим и ја као личност, а не само као наставник. Или, другачије речено "да сам човек, да не људски ресурс" са стриктно уграђеним знањима. Дакле, у портфолију постоје и "мала скретања" од устаљеног шаблона да би приказала мене као компелтну личност. Из тог разлога одабрала сам и да анализирам свој протфолио (линк до портфолија). 
      

Нема коментара:

Постави коментар