уторак, 26. август 2014.

Муке по обележивачу


Најснажнији утисак на мене оставио је други модул, нарочито лекција Анатомија претраживања. У њој су скривене највеће гугл-тајне. Једна од најапстрактнијих лекција је прављење листе обележивача. За мене је ово била тајна најтајнија: зашто правим ову листу, чему она служи, како ћу доћи до ње, када ћу је искористити и слична питања. После трећег покушаја процене обележивача разумела сам чему ће ми убудуће служити: ово ће бити моја листа референци која ће ми увек бити при руци. Кад год будем писала неки стручни рад, моћи ћу да увећам сопствену библиографију за још неколико примера. Тачно ћу знати шта где могу да нађем и листањем овлаш моћи ћу да нађем оно што ми је потребно. Радећи овај задатак, упознала сам специјализоване претраживаче који ће ми уштедети време, интернет ћу користити на онај начин на који је ваљда и његов творац замислио да се користи. 

Ко још...

Овај курс могу да препоручим колегама који се не боје увођења новина у свој начин рада, односно онима који су отворени за ново време. Овакав начин стицања знања допадљив је и привлачан радозналим особама, онима који прихватају изазове и не боје се да погреше, питају, уче, као и онима који желе да знају како ствари функционишу заиста. Нећу га сигурно препоручити љубитељима бесомучног интернет кликтања и онима који уче искључиво методом претпоставке и покушаја.




Нема коментара:

Постави коментар