уторак, 26. август 2014.

Да ли Блума могу икада сасвим упознати?


Од свих модула на семинару, наjинтересантнији био ми је други, а у оквиру њега, трећа и четврта лекција. Иако сам доста тога знала о Блумовој таксономији, примењивала је и подучавала колеге како да је употребе у настави, ревидирана Блумова таксономија освежила ми је стара и пружила нова знања. 


Попуњавање таксономске таблице, односно осмишљавање задатака за ученике, било је прави изазов, будући да сам дванаест година ван учионице и наставе. На срећу, семинари о наставним методама, задацима и оцењивању, које сам континуирано похађала са колегама из школе, као и вишегодишње учешће на Креативној школи, помогли су ми да лакше осмислим свој час. 


Лакше ипак не значи лако, јер није једноставно било повезати познате појмове: нивои и врсте знања, са Гугл алатима и врстама интелигенције које они подстичу, за које сам први пут чула на семинару.  Нова сазнања о Гарднеровој теорији вишеструке интелигенције, претрага по дигиталним алатима који их развијају и документ са врло добро осмишљеном табелом за планирање часа (уз добро упутство) натерали су ме да се искрено посветим планирању свог часа "Основне логичке операције", који се може погледати овде.

Нема коментара:

Постави коментар