понедељак, 31. октобар 2016.

Целоживотно учење

   Као припадник генерације која није богом дана за коришћење информационих технологија (или је у питању мањак личне способности) , било ми је потребно много времена, покушаја и понављања, помоћи модератора (а и ћерке кад затреба) , пуно напора и труда да овладам задатом материјом и сигурна сам да ћу се трудити  да је сачувам и применим у даљем раду.
  •   Веома ми је важно што сам научила да креирам сајт и наставићу да га унапређујем. То је веома важно средство у раду Тима за маркетинг и промоцију школе, чији сам руководилац.
  •   Блог ћу користити у раду на електронском часопису школе.
  •  Часове у библиотеци ћу унапредити коришћењем Јутјуб плеј листа, градитељем приче, Гугл уметником и другим алатима које тек треба да проучим.

   Предстоји ми још пуно тога да научим, али не бринем се - целоживотно учење је преда мном.    

Нема коментара:

Постави коментар