недеља, 30. октобар 2016.

Гуглова ренесанса учења - Памћење - Н.М.

Поштовани, првенствено бих хтео да похвалим све реализаторе дотичног семинара који је био одличан. Задаци су ми се допали, и дубоко су ме заинтересовали, схватио сам све озбиљно а и забавио сам се, на неки начин. Доста сам се бавио и истраживањем могућности, а и намеравам даље да истражујем. Схватио сам да програм овог семинара замењује и обједињује употребу више програма и више веб апликација на интернету, као што је израда текстуалних докумената у Ворду, израда табела и рачунске операције у Егзелу, претраживање интернет садржаја, постављање својих коментара и мишљења путем употребе Форума ГАЗГГ/1, Гугл + мрежа, Спејсис алат за изношење својих мишљења и ставова и досадашњих искустава, и изнад свега израда веб сајта и уградња расположивих докумената у њега, који су израђени такође употребом уваженог Гугл алата. Значи, све претходно што сам набројао, може да се креира употребом Гугл алата, што је суштина дотичног семинара. На путу овога семинара, научио сам доста тога, јер сам са мало чим претходно био упознат. Пре семинара, имао сам расположиво "gmail" поштанско сандуче, и један готово празан Гугл налог, који нисам баш ни користио. Памтим и памтићу, да сам током семинара, научио следеће:
- Уређивање Гугл налога и представљање на ГАЗГГ/1 Форуму, и Гугл + друштвеној мрежи;
- Креирање библиографије у вези са изабраном фотографијом одређеног аутора;
- Представљање свог поштанског сандучета употребом алата за израду снимка;
- Израда Гугл календара у складу са својим наставним плановима и забележеним датумима;
- Усавршио сам могућности рада у програму Егзел, тј. израду табела као вид Гугл докумената;
- Савладао сам педагошки систем вредновања у складу са Блумовом таксономијом учења, нивое знања у вези са дотичном Блумовом таксономијом, и нивое учења когнитивног домена;
- коришћење алата "градитељ приче", и дискутовање на Гугловом простору уз поштовање ограничења у писању;
- Израда веб сајта употребом Гугловог алата са мноштвом могућности, и више понуђених шаблона веб страница, уградња различитих типова фајлова - Гугл документ, Јутјуб снимак, тест, упитник као контакт форма, постављање линкова до жељених веб страница.

Нема коментара:

Постави коментар