субота, 29. октобар 2016.

Богатство Гугла


Током овог програма стручног усавршавања заиста сам била у прилици да научим много о Гуглу и његовим алатима и о њиховој примени у настави.
  • Допала ми се  лекција o веб-волуцији а и Анатомија претраживања је на самом почетку обуке на мене оставила утисак. Та лекција је мало натрпана садржајима тако да нисам све видела одмах, промакли су ми, али сам се касније вратила и уочила разлику између прегледача и претраживача. 
  • Гугл преводилац сам и раније користила а на овој обуци сам научила да користим УРЛ-кратилац. 
  • Гугл диск сам користила и пре обуке, али ми није била позната могућност прављења Гугл упитника. То ми се нарочито допало јер се може користити у различите сврхе, а за почетак ћу га вероватно користити за једно мало истраживање. 
  • Научила сам да направим календар.
  • Обука за прављење Гугл сајта је веома значајна. Нисам знала да Гугл има и ту могућност. Имам намеру да сајт лепо уредим, али свакако да треба доста времена уложити у рад на њему. 
  • Аутори обуке су ме подсетили на Градитеља приче као лепу алатку за креативну наставу.
  • Научила сам да направим и своју Јутјуб плеј-листу. 
Ово је најкориснији програм обуке који сам до сада похађала.

Нема коментара:

Постави коментар