уторак, 1. новембар 2016.

Моја Гугл авантура

Неретко ми се дешава да научено на некој обуци не применим на начин или и у обиму у којем сам планирала. Међутим, мноштво корисних апликација које сам у току ове обуке користила и њихове предности, мотивишу ме да се истински потрудим да остварим следеће кораке:

  • Наставићу да користим Гугл календар ради боље организације (од новембра 2016.)
  • Обучићу ученике који су чланови Секције за енглески језик за коришћење Гугл докумената и иницирати заједничко уређивање докумената у процесу писања чланака за онлајн часопис Секције (децембар 2016.)
  • Све документе у вези са радом Тима за праћење стручног усавршавања пребацићу на Гугл диск, у фасциклу која ће бити дељена са осталим члановима Тима (новембар 2016.)
  • Галерију слика "Уметност Ендија Ворхола" коју сам креирала у оквиру Гугл уметности и културе користићу у обради наставне јединице, односно текста о Ворхолу у трећем разреду (јануар 2017.)
  • Покушаћу да водим више рачуна о различитим врстама интелигенције приликом креирања наставних активности и задатака за ученике (континуирано)
  • Допунићу сајт Енглески кутак (до краја првог полугодишта) и укључити ученике (у другом полугодишту)
  • Потрудићу се да користим Таксономију рефлексије за вредновање свог рада на будућим обукама (континуирано)

Нема коментара:

Постави коментар