уторак, 1. новембар 2016.

Гуглањем у нове победе....јуришшш!!!

Пуно сам вам захвалан за овај семинар, односно цео пројекат који сте покренули. 
 Сваки задатак је био нови изазов, жељно ишчекиван! 

И на крају свега увидех да је све ово и више него сјајно, поучно, применљиво , једном речју, "All in one"!

Одлучио сам се за примену јер ћу извући максимум из свега, бар се надам, да ће и колеге и ученици бити задовољни...


  • Дакле, у настави Техничког ћу користити моје плејлисте којих је сада више него што их је раније било, са разноликим садржајем који су део наставних тема које обрађујемо.

  • Примена календара ми је убрзала процес решавања задатака на време како у овом тако и у наредном периоду, сматрам да ће бити добар подседник за наредну школску годину, и сваку следећу. Пошто радим све и свашта по школи, значиће ми да пратим свој рад и тако дам директору на увид понекад, ипак би речи похвале добро дошле.

  • Гугл сајт који сам почео да "дизајнирам" лепим и корисним текстовима, видео материјалима, сликама, презентацијама и линковима ће добити још доста занимљивог материјала у наредном периоду који ће омогућити креативан и бржи рад са колегама и ученицима. Наравно помоћићу својим колегама да примене ово исто за њихове предмет, у зависнности од њихових жеља и ангажовања.

  • Убрзаћемо комуникацију у већем броју пројеката коришћењем групе за електронске поште свих колега у школи.

  • Применом Гугл упитника, креираћу занимљива питања из свог предмета која ће ми послужити као вежба на крају одређених лекција, ученици би евалуирали час сходно питањима и своја знања би унапредила.

  • На школском сајту ћу креирати мапе истурених одељења у руралним подручјима наше општине, када нам доће екстерна да нас лакше пронађе!
Још једном се захваљујем на сарадњи и видимо се у суботу.

Нема коментара:

Постави коментар