понедељак, 20. март 2017.

Остати или одустати?

Признајем, једва сам дошла до овде. И сад ме страх да нећу успети из прве да решим задатак. Замало да одустанем. Можда ћу и одустати ако не успем да предам исправан линк. Ко зна... Не знам шта се то десило да сам тотално изгубила мотивацију да изгурам овај семинар. То нисам ја!
Али, нема везе. Како год да се ово заврши, информације сам добила. Чачкаћу сама касније, кад будем спремна за изазов и кад ме нико неће оцењивати.
Намеравам да проширим намену сајта. Покушаћу да направим малу електронску библиотеку и медијатеку. Тако да сајт буде користан и ученицима и колегама - учитељима и наставницима.
Мислим да би овај програм обуке много користио наставницима предметне наставе, свих предмета. Уз мало маште и креативности, сигурна сам да би ученици са уживањем приступали сајтовима и уопште, оваквом начину рада и учења. Препоручићу семинар колегама, свакако.

Нема коментара:

Постави коментар