уторак, 14. март 2017.

Брзо, једноставно, корисно

    Поштоване колеге, ментори, аутори и будући учесници семинара, одувек сам имао добру вољу да све што урадим поделим са колегама и ученицима, али ми се чинило да сајт школе није место где треба да стоје обавештења која се не односе на све ученике, а и снаћи се на сајту школе није лако поред великог броја страница и обавештења. 
   Приватни сајт није лако направити ни одржавати, 
   Пошто ми није први пут да користим интернет за комуникацију са колегама и ученицима, знам колико је то корисно, али...
   Није свака апликација прикладна за комуникацију између наставника, ученика и родитеља. 
   Због свега, хоћу да захвалим ауторима, менторима и колегиници која ми је препоручила овај семинар јер сам пронашао начин за комуникацију са ученицима, колегама, родитељима,
   БРЗО, ЈЕДНОСТАВНО А КОРИСНО.
Златко Радосављевић,
наставник електротехничке групе предмета,
Железничка техничка школа, Београд

Нема коментара:

Постави коментар