уторак, 17. октобар 2017.

Искуства у креирању

Семинаре Заједнице похађам, већ неколико година и увек су први избор када тражим нешто добро и квалитетно за унапређење знања и вештина.

Пре неколико година, када су моје дигиталне компетенције биле на прилично нижем нивоу него сад, креирање садржаја које је требало предати одузимало ми је прилично времена. Но, заједно смо расли - Заједница и моје дигиталне компетенције и мислим да сам сада најбрже и најлакше радила задатке који су захтевали баш то - да креирамо нешто.

Гугл календар већ дуже време и иначе користим. Гугл сајт сам радила пре неколико година и сећам се да је за мене то тада било прилично фрустрирајуће искуство. Када сам видела да је сајт и на овом семинару један од задатака, мало сам се забринула, да будем искрена. Но, овај пут сам га креирала прилично брзо, једноставно и задовољна сам резултатом. Мислим да ће Гугл сајт тек сада добити праву употребу у мојој наставној, али и у приватној пракси. Овај пут сам изабрала нови сајт и радећи га, добила сам идеје како да своје ученике укључим у рад. Имам прваке и ово би могао да буде сјајан задатак за тимски рад, и могућност да четири године буду кокреатори заједничког сајта - који ће њима остати као доказ о раду, напретку и постигнућима.

Уз прецизна, јасна упутства која смо добили за креирање сајта веома лако сам се снашла. Теме су једноставне, прегледне, делује прилично професионално :) да мало ласкам себи :) и прегледно и драго ми је што сам се упустила у рад са новим сајтом.
Мој сајт

Такође сам у сам сајт лепо уградила описе адреса корисних сајтова, користећи алат који смо учили на почетку семинара, и који је за мене велико и значајно откриће. Линк до странице као илустрације. 

Хвала вам на овом дивном искуству и могућности да усавршим своје компетенције и поново добијем добру идеју како да то применим у свакодневном раду.

Нема коментара:

Постави коментар