понедељак, 25. децембар 2017.

Човек се учи док је жив

Џимејл, гугл диск, јутјуб, сарадња на изради докумената, гугл календар и још многе друге Гугл апликације нису ми биле стране пре почетка ове обуке. Циљ обуке из моје тачке гледишта био је да систематизује моја знања, да их кристалише и потпомогне примену у будућем раду.
Мој омиљени Гугл алат јесте Гугл упитник због тога што је уско везан за улогу коју обављам у школи. Свакодневно се јавља потреба за анкетирањем ученика или наставника ради испитивања мишљења, ставова или пак потреба. Постоји неколико предности које ми Гугл упитник пружа у раду: елиминисање беспотребне папирологије, значајна уштеда времена и мени најдража предност- аутоматизована обрада података. За почетак, након ове обуке, користићу овај алат ради испитивања мишљења својих колега; а надам се да ћу у неком моменту моћи да га користим и са ученицима.
Посао који обављам подразумева учествовање у сваком сегменту рада Школе и подразумева сарадњу са свим колегама. Због тога би ми заједничко уређивање докумената са колегама значајно олакшало посао. Примера ради, Извештај о раду Школе је јако комплексан документ за чије сам уређивање била задужена на крају прошле школске године. Још тада сам имала идеју да користимо Гугл документ за израду Извештаја. Идеја у том моменту није заживела. Надам се да ћу убудуће Извештај о раду Школе и сличне документе (Школски програм, Годишњи план рада Школе, извештаји самовредновања, оперативни планови рада, школски правилници...) који захтевају сарадњу и координацију рада више људи моћи да организујем на овај начин. Свакако, сигурно је да ћу покушати!

Морам да се осврнем и на лично ангажовање у току обуке, тачније да изразим жаљење што нисам могла да одвојим време и преданије се посветим изради свих задатака. Било како било, циљ ове обуке из моје перспективе је испуњен!

Нема коментара:

Постави коментар