среда, 27. децембар 2017.

Није увек онако како изгледа

Обзиром да имам доста материјала креираних у разним програмима, да свакодневно користим рачунар, да сам радила на различитим платформама,да сам већину апликација раније користила,  на курс сам ушла поприлично самоуверено. Међутим, одмах на 2.модулу сам видела да овде нема copy-paste, да задаци захтевају предан рад, труд, пажњу, концентрацију и пре свега оно чега мени највише недостаје-време. Ниједног тренутка нисам помишљала да одустанем, али је било таквих да ми је недостајало више ажурности (израду појединих задатака сам одлагала до последњег момента). 
Када све сумирам, много тога корисног сам научила. Свакако, практично примењивог- гугл календар, у који ћемо уносити битне датуме,за подсетник; гугл мапе ће наћи примену у настави природе и друштва;а и упитници ће сигурно наћи своје место у примени. У будућности ћу свакако више користити гугл диск, него раније. Администратор сам неколико сајтова, тако да ми је  задатак  уређивања био изузетно лак и брзо сам га урадила. Наставићу да га допуњавам садржајима.  
Што се предавача тиче, строги су и реални,детаљни, прецизни у проналажењу недостатака у раду, али и упорни у усмеравању.  

Нема коментара:

Постави коментар