субота, 24. фебруар 2018.

На крају почетка...

   На почетку обуке, а мог првог онлајн семинара, нисам превише знала о Гугл апликацијама. До тада сам као сваки просечни интернет корисник, користила претраживач, мапе и Јутјуб. Гугл диск  је за мене био само складиште датотека.
      У току семинара сам научила како да унапредим претраживање, како да направим своју плеј листу на Јутјубу или галерију слика у алату Уметност и култура, и да их искористим у настави. Опробала сам се у тимском раду у Гугл табели, схватила како календар може да допринесе бољој организацији мојих активности. У веб продавници сам открила веома корисну апликацију Flat for education намењену компоновању у школама. Овладала сам новим вештинама, научила да користим упитнике, табеле, презентације. Креирала сам сопствени сајт, додуше са магловитим концептом и визијом, али сам схватила да Гугл сајт могу да користим у настави као додатну подршку ученицима и за електронско учење. 
   Семинар ми је пружио могућност да повежем образовну технологију и дидактичка знања, да вреднујем туђ и сопствени рад, да конструктивне предлоге модератора искористим на најбољи начин.
    Гугл алати су веома применљиви како у личном, тако и у професионалном смислу.  Запослени у школама би могли да користе алате Гугл диска за сарадничке радове одељењских већа, тимова, сарадњу међу школама и др. Писање извештаја, планова, анализа, записника и других школских докумената било би олакшано оваквим начином рада. Гугл упитник, осим у настави, могао би да нађе разноврсну примену, да послужи у испитивању ставова свих актера у школском животу.
   Вештине и знања која сам стекла у току семинара, применићу у свом даљем раду, део са ученицима, а део кроз сарадњу са колегама. 
  На крају почетка могу само рећи да је семинар ГАзГГ заиста одличан и да је оправдао сва моја очекивања!  
      

Нема коментара:

Постави коментар