понедељак, 5. март 2018.

Анализа семинара Гугл апликације за Гугл генерације

Семинар Гугл апликације за Гугл генерације је подељен у пет модула и бави се применом Гугл апликација у настави.
Сваки модул садржи обавезне и изборне задатке. Обавезни задаци су једноставнији и односе се на примену основних Гугл апликација, док су изборни задаци нешто тежи и односе се на напредно коришћење Гугл апликација и њихову примену у настави.
У току семинара смо се поред Гугл апликација бавили и Таксонoмијом рефлексије. Са становишта Блумове таксономије смо предложили задатке за ученике у четвртом модулу. Затим смо анализирали, вредновали и коментарисали задатке које је предложио колега/колегиница. Ово је била прилика да посматрамо Таксонимију рефлексије са становишта других предмета. Ја сам наставник хемије а колегиница чији рад сам анализирала је наставник енеглеског језика. Било је врло интересантно анализирати задатке из наставе енглеског језика са становишта Блумове таксонимије. Такође, било је интересантно упознати мишљење наставнице страног језика о задацима из хемије које сам предложила.
У овом, последњем модулу се такође бавимо рефлексијом. У обавезном задатку сам одабрала рефлексију примене, као и многе друге колеге. Примена семинара ми је врло значајна, што сам навела и у 0 модулу у очекивањима од семинара. Претпостављам да су из истог или сличног разлога и многе друге колеге одабрале ову рефлексију у обавезном задатку. Осврт на рефлексију у форми поста на Блогеру је ново и интересантно искуство за мене, а разумевање Таксонoмије рефлексије којим се бавимо у два модула семинара врло значајно за раду у настави.
Одличан начин да се наставник приближи ученицима је Гугл сајт, Сајт је једноставан за израду и администрирање, а његово покретање је потпуно бесплатно, тако да сам задовољна што сам открила ову опцију коју ћу користити у настави.
У току семинара сам открила многе нове апликације које се могу искористити у образовању. Коришћење неких опција Гугл диска као што су документи, табеле, цртежи, заједнички рад на документу сам увежбала, а размишљам о покретању Блога који је тема следећег изборног задатка.
Концепт семинара је врло разнолик и користан. Структура семинара је одговарајућа и прилагођена различитим нивоима познавања рада на рачунару и у Гугл апликацијама коју имају учесници семинара. Семинар је био и сјајна прилика за упознавање, дружење и размену искуства. Заједнички рад на пројектима је био право задовољство, упознала сам дивне људе и њихов начин размишљања и однос према настави.


Нема коментара:

Постави коментар