четвртак, 8. март 2018.

Наставник модерног доба



За нове генерације неопходна је и примена нових информационих технологија као и Гугл наставник који својом стваралачком активношћу кроз практичне задатке користи Гугл апликације у подучавању.
Сматрам веома драгоценим и важним оно што сам сазнала и научила на овом семинару. Било је тешко и занимљиво јер тражи озбиљну посвећеност. Међутим лепота и вредност стеченог знања откриће се кроз његову практичну примену. У првом модулу научила сам да управљам контактима, користим претраживаче, у другом  сам уживала истражујући какве могућности нуди Гугл календар. Било би добро да сваки наставник има Гугл календар у који би унео све своје обавезе и задатке. Трећи модул ми је задао доста муке, али ми је јасна важност овог задатка. Неопходно је да наставник схвати да мора код ученика развијати различите врсте способности и осмислити наставне активности. Занимљива је примена различитих Гугл алата у овом задатку: израда упитника за проверу знања, јутјуб, Гугл петраживач. Четврти модул је свакако најзанимљивији и за наставника најзахтевнији. Стечено знање на овом задатку омогућава примену сајта у настави тј. идеалан је за е-учионицу. Спремање лекција и њихова објава на сајту отвара нове могућности за комуникацију на релацији наставник – ученик. Они амбициознији своје знање могу искористити за израду веб-презентације школе.
Учешће на овом семинару било је занимљиво, корисно и тешко јер захтева сате  преданог рада који често недостају већини наставника. Надам се да ћу моћи самостално да истражим и зароним у нове задатке уз свог новостеченог Гугл пријатеља.

Нема коментара:

Постави коментар