Када направим ретроспективу свих задатака које сам урадила, сетим се цитата који
сам написала још у првом задатку Семинара Очекивања ,,Учитељ отвара врата, али ми сами морамо
ући“. Закорачила сам у један нови свет информација и сусрела се са бројним задацима, лакшим,
тежим, а при крају семинара, најискреније и са потешкоћама. Задаци јесу захтевали знања и вештине као и примену
свега, али све на један креативан начин. Занимљивости
и прегршт корисних информација али и корисних савета едукатора потиснули су
невоље. Памти се оно најбоље, што сам научила:
- Подешавање налога, уметање електронског потписа, подешавање картица, подешавање контакта;
- Подешавање налога за социјалну заједницу Гугл +, додавање и представљање;
- Претраживање слика, коришћење библиографије и проналажење извора;
- Креирање Гугл календара и прављење распореда активности и дешавања;
- Креирање Гугл табеле за евидентирање активности у оквиру Интерног и Екстерног плана стручног усавршавања;
- Креирање Гугл упитника за евалуацију наставног часа како бисмо сазнали шта ученици мисле о одржаном часу. Одговори служе наставницима за процену остварености циљева и унапређења наставе;
- Вредновање рада колеге добар је задатак. Помоћу Гуглових табела на једноставан начин може да се помогне неком колеги у раду или затражи стручна помоћ, пружи повратна информација;
- Прављење Гугл сајта је задатак пун изазова. Представља базу података, систематизацију знања и информација на једном месту које ученицима могу бити корисне.
Нема коментара:
Постави коментар