среда, 30. мај 2018.

Научила сам


Пријавила сам се на овај семинар јер ми је сам његов назив "Гугл апликације за Гугл генерације", као и чињеница да се похађа онлајн, привукао пажњу и изазвао радозналост и жељу да научим још нешто ново.
Научила сам да:

  • користим и планирам распоред активности и дешавања у Гугл календару;
  • се прикључим Гугл заједници, представљање, промену фотографије и осталих података, објављивање за јавност;
  • претражујем интернет и проналазим библиографске податке о фотографијама појединих аутора;
  • креирам и вреднујем задатке применивши појхмове Блумове таксономије;
  • користим алат за скраћивање УРЛ адресе;
  • користим Гугл диск и Гугл документа;
  • креирам сајт, са додатним опцијама уградње различитих типова датотека- документа, слике, упитници, табеле ...;
  • објављујем чланке на блогу.
Ово је јако занимљив и користан, а пре свега применљив семинар у оквиру кога сам пуно научила и проширила нека своја знања при коришћењу гугл апликација и јако сам задовољна што сам га похађала. Уверена сам да ћу стечена знања увелико користити у даљем раду, а семинар ћу свакако препоручити свим колегама из других Домова и школа.

Нема коментара:

Постави коментар