четвртак, 17. мај 2018.

Идеје, идеје, идеје!

Бирам да пишем под овом ознаком из простог разлога што ми се чини да сад када сам на крају ово семинара, почиње свашта да ми се мота по глави. Почело је са потешкоћама. Иако су у првим задацима биле у питању основне ствари, некако сам се тешко сналазила. И отварање налога и подешавање језика, контаката, додатних ознака, све ме је по мало намучило. Онда је дошло прављење календара, учење како се линк уграђује у пост, укључивање у Гугл заједницу и све је постало лакше. Почела сам да учим нове ствари, ишчитала Блумову таксикономију и већ ту су почеле да ми се рађају идеје. Како све то применити у васпитној групи? Креирање сајта је ставило тачку на све. Идеје су почеле саме да навиру и просто нисам ни била свесна шта могу. Поносна сам на себе што сам креирала сајт за мој часопис и то сајт који је у суштини само скица за оно што би могао да буде. Али већ сад иамам идеју, на који начин још могу да се играм са Гуглом.
Креирала сам управо анкету коју ћемо користити на послу  и то уз помоћ Гугл алата. И функционише! И опет сам поносна на себе!
У плану је прављење блога. Радим са дивном , креативном , паметном децом. И сигурна сам да ћу у сарадњи са њима блог поставити на своје ноге и успети да га одржим.
Једноставно испред мене се отворио један нови свет. Све време је и био ту, али сад сам завирила у њега и просто видим да могу нешто да урадим. Како је део мојих задужења у Дому , заједно са колегиницама, и ажурирање информација на сајту Дома и фејсбук страници , сигурна сам да ћу имати свашта нешто да предложим, али што је најважније сада ћу знати и како да сама урадим неке ствари.
Дакле пробудила се креативност у мени и сада имам алате који ми могу помоћи да све те идеје спроведем у дело. Због обавеза око краја школске године, нисам сигурна да ћу успети да покренем озбиљан блог у овој школској години, али од септембра то је свакако у плану. Мислим да ће на тај начин новинарска секција да добије на квалитету, да ће деца боље да раде и да ћемо сви заједно уживати у стварању нечег новог.

Нема коментара:

Постави коментар