среда, 6. јун 2018.

Разумевање семинара разумевање и корисност који ми је ГАзГГ пружио

Овај семинар научио ме је толико тога како користити веб алате како правилно приступити задатку који је дат.Семинар је био тежак али сваким даном што сам више истраживала и радила на својим задацима то сам више била заинтересованија за цео концепт који овај семинар даје.

Уз помоћ веб алата открила сам како се приближити ученицима младима а и одраслима којима треба питање или одговор.

Придружила сам се заједници која ме је научила доста тога.Као неко ко ради са децом
Овај семинар ме је приближио да се још више трудим сваким даном како би и ја могла да помогнем деци са којом радим.Кроз веб алате као што су гугл сајт или гугл плус па до јутуба

Семинар ми је помогао да рефлектујем све оно што сам мислила да знам али сада знам више.

Научила сам како правилно и исправно користити веб алате од гугл диска до гугл сајта,гугл књига,слика, и разноразних корисних апликација.

Открила сам занимљиву апликацију коју деца а и одрасли могу да користе која се зове живот прича-нисте сами.

Открила сам како направити и едитовати клипове на јутубу уз помоћ анимација и разноразних алата.

Нема коментара:

Постави коментар