недеља, 23. јун 2013.

Сагледавање

Програм ове обуке ме је оснажио у области компетенција за: 

поучавање и учење (К2) 
- преко садржаја који описују вишеструке типове интелигенција                                                   кроз  призму Блумове таксономије;

подршку развоју личности ученика (К3)
- преко Бројних Гугл апликација којима се подстиче машта ученика који се мотивишу да сами креирарају одређене задатке, па до блога  преко којег се прате постигнућа, па самим тим и развој његове личности, као и способност да се активно укључи у наставни процес поштујући при том све учеснике тог процеса одговорним понашањем и спремношћу да прихвати критику као и да сам изнесе ваљану критику;


комуникацију и сарадњу (К4)
- сарадња са модераторима,  полазницима семинара  преко група, форума, мејла,  која је допринела усвајању знања и размени искустава биће добра полазна тачка за даљи рад са  колегама, ученицима и родитељима.

Зашто

Овај програм обуке сам изабрала јер никада пре нисам учествовала на неком семинару оваквог типа, преко интернета. У датом тренутку, после породиљског одсуства од годину и по дана, желела сам да се вратим спремна на посао и да нешто радикално променим у свом извођењу наставе. Моја информатичка писменост је на основном нивоу, па сам хтела да научим нешто ново, а што неће захтевати одласке на семинаре на којима се преседи и ништа корисно не научи. У старту сам се пријавила за похађање сва три модула и разлози су били рационалне природе. Хтела сам да знам како се користи блог у наставне сврхе, а да до тога дођем, с обзиром на моје несналажење, морала сам проћи обуку у претходна два модула. Било је тренутака када сам желела да одустанем, али било ме је страмота јер сам видела да су модератори као и остали полазници овог семинара отворени за сарадњу и помоћ. Трудила сам се да тек после бескрајног низа покушаја затражим помоћ. Поносна сам на своје учешће на овом семинару.


Нема коментара:

Постави коментар