- Мало смо се играли и цртали, учули како да делимо документа.
- Умрежавали, повезивали, формирали џимејл-контакте,
- Укључивали у социјалне мреже.
- Правили фото албуме,
- Учили о безбедности, приватности, подешавању профила...
- Правили смо и документа која представљају наше планове или извештаје о професионалном развоју
- Правили смо упитнике и шаблоне.
- Креирали брејнсторминг фиктивни дијалога у Гугловом градитељу приче
- Правили Гугловог обележивач, извозили га и делили.
- Учили о могућностима претраге, правили план претраге, исреживали изворе, проверавали изворе...
- Онда смо мало ишли на Ју-тјуб, где смо учили о прикупљању мултимедијалних садржаја за часове и прављењу плеј листа.
- Истраживали Гугл продавницу и проучавали додатке за Гугл диск.
- Правили наставне јединице користећи Блумову таксономију кроз 5 задатака за ученике који подстичу различите мисаоне процесе и врсте знања, при чему је за задатке требало применити Гугл алате.
- Користили Гуглову Говорну нит, да оставимо говорну поруку
- Учили о портфолио и покушавали да смислимо структуру за лични портфолио.
- Истраживали и анализирали туђе портфолијуме (ваљда се овако пише).
- Правили блогове преко Блогера..
вебфолио програма обуке ГАзГГ и Гугл-пакет за школе: вредновање и самовредновање
недеља, 23. јун 2013.
Сазнали,сaгледали, научили и доста тога запамтили
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар