среда, 30. октобар 2013.

Меморисање најјачих утисака

Да не бих понављао речи колега, који су већ набројали све што смо научили на овом семинару, ја бих се осврнуо на најјаче утиске, а самим тим то су ствари које ми прве падају на памет у набрајању.
1. Рад са Гугл мапом и додатни задатак креирања путања или тачака на мапи света.
2. Гугл стори која ми је деловао као алат који је још у развојној фази и сем краткотрајне занимације нема већу употребну вредност. Бар је ја за сада не видим.
3. Ознаке које су ми деловале тотално хаотично, али сам им се прилагодио.
4. Оркут који још увек нисам прихватио у дубини душе :)
5. Блогер који ми је фантастичан.
6. Гугл сајт који ми је још бољи.
7. Гугл календар и остали геџети који су сјајни.
8. Библиографија, ствар која је веома битна и мислио сам да све о њој знам, па сам се разуверио.
9. Гугл диск са документима. 

Нема коментара:

Постави коментар