среда, 30. октобар 2013.

Анализа туђег блога

Осврнуо бих се на један од додатних задатака последњег модула, а то је анализа туђег портфолија. За овај задатак ми је требало, чини ми се, највише времена и доста труда и концентрације.
Требало је поново проћи другу, не баш кратку, лекцију 3. модула, па онда изанализирати шта се од наученог у лекцији примењује од стране људи који већ уређују блогове.
Задатак ме је подсетио на случај из праксе који сам на факултету обрађивао и у којем сам упоређивао електронско пословање Кока коле и Пепсија.
Блог који сам ја изабрао није био мали и требало је све "ископати" и прокоментарисати. Да сам економиста по струци, помислио бих да радим ревизију :)

http://profesionalnarefleksija.blogspot.com/2013/10/blog-post_29.html

Овај задатак бих препоручио свима који мисле озбиљно да изучавају појам портфолија и суштину његовог постојања и цео курс бих радо препоручио свима, али...
Они који немају довољно времена, не треба да се упуштају у ово задовољство. Можда јер сам радио и додатне задатке и због њих остајао неким данима дубоко иза поноћи уз рачунар и лекције, успео сам на време да све завршим што се од мене тражило.
Не бих га препоручио ни колегама који имају страх и аверзију од компјутера и нових технологија, јер сам убеђен да би веома стресан био овај семинар за њих.
Осталима, од срца препоручујем.


Нема коментара:

Постави коментар