понедељак, 28. октобар 2013.

Научена да...

Питам се како да започенем овај пост, а да све ово звучи топло јер људи који у овој количини несебично деле знање заслужују топлину и гест пријатељски.
Почела сам са врло скромним знањем, а данас могу да кажем да сам научена у следећем:

  • да користим Гугл+,
  • шта значе кругови и чему служе,
  • да креирам фото албум и поделим са ким желим,
  • користим гугл диск,
  • креирам различита документа у гугл диску и делим их са другима,
  • у креирању докумената да користим различите гугл алате - цртеж, упитник,шаблон,
  • да користим обележиваче и гугл модератора,
  • користим календар,
  • направим сопствену јутјуб плејлисту и арт галерију,
  • користим мапу, 
  • креирам причу у гугл алату,
  • како да линкујем урађен задатак,
  • снимим гласовни запис и користим таблу са порукама,
  • да постоје вишеструке интелигенције и како да их препознам,
  • шта је ревидирана Блумова таксономија и како се користи,
  • да направим сајт и блог,
  • шта је то портфолио, какав може бити, која је његова функција и како да га направим.
И ово није све, у новом светлу сагледала сам:

  • сопствено представљање
  • писање извештаја
  • приступ послу 
  • пажњу и усмереност.
 Какав списак!? А готово сам сигурна да сам нешто и заборавила да наведем.

Нема коментара:

Постави коментар