петак, 1. новембар 2013.

Светковина учења

Сва сазнања о  Гугл алатима, која сам добила на овом семинару су била веома корисна. Уз прецизна упутства лако је било овладати њима, а уз мало креативности и пронаћи им место у свакодневној наставној пракси.
Ипак, за мене је кључно сазнање оно о портфолију. Први пут сам, на једном месту, добила све важне информације, упутство и помоћ за израду портфолија.
Дуго сам промишљала појмове из лекције: образовни манекени, колекција одговорности, рефлексивни круг, портфолио као начин модерног живота и животна филозофија... И мислим да сам спремна да преузмем одговорност за сопствено учење и развој не осврћући се на колеге, директора, надзорнике, инспекцију...

Освестила сам своју, на трен изгубљену визију, стекла потребне вештине, преузела иницијативу, реорганизовала  ресурсе и направила акциони план. Светковина у мојој учионици може да почне!

Нема коментара:

Постави коментар