петак, 1. новембар 2013.

Без муке, нема науке

    Када сагледам све модуле, могу рећи да сам задатке 1. и 2. модула решавала без проблема, а да ми је најтеже пао рад на 3. 
   Сама израда сајта ми је била лака и занимљива. Док није исправљена грешка у 2. задатку 3. модула, разумела сам да треба направити сајт по жељи, а у 3. задатку портфолио. Одлучила сам се за одељенски портфолио и уживала сам у његовом прављењу - увозила појединачне слике и албуме, видео записе,   датотеке...
    Када је задатак исправљен, без проблема сам решила и њега и уредила хоризонталну навигацију онако како је захтевано. А онда сам приступила  3. задатку ... Лутала  сам са осмишљавањем  странице за портфолио, уносила датотеке, табеле, слике, уместо да наведем шта планирам и врсту рефлексије који ће пратити садржаје. У једном тренутку сам изгубила стрпљење и чак размишљала о томе да одустанем, али сам превазишла ту кризу и сад ми је драго због тога.   

 https://sites.google.com/site/portfoliojasminaradovanovic/home 

Нема коментара:

Постави коментар