Својим
садржајима овај програм обуке пре свега је пружио подршку развоју личности
ученика (К3), али је оснажио и компетенције за подучавање и учење
(К2),
развио комуникацију и сарадњу (К4) и компетенције за ужу стручну област (К1).
Како бих објаснила разлог одабирања овог
програма обуке, морам да признам да ме је успешност похађања прве електронске
обуке под називом Комуникација и
интеракција у савременој школи подстакла на то. Ево зашто... Ограничена свешћу
о свом ИКТ незнању, бојажљиво сам томе приступила, лагано корачала, али на
крају била оснажена и одушевљена. Будући да се за феномен сарадње групе везује
шала и добро расположење, захваљујући томе била је успостављена нека врста
колективног осећања и „катарзичног савезништва“ међу учесницима. Повезаност
између доброг расположења и сјајно методички осмишљеног саучествовања у истом
послу, оснажило је моје „лабаве“ ИКТ способности и надоградило капацитете.
Управо због тако позитивног искуства са обуке коју је водила колегиница
Славица Јурић, одабрала сам и овај семинар. Сада, на крају ове обуке, морам
признати да се нисам преварила јер се десило исто: одлично методички осмишљено вођење
и саучествовање, добро расположење и задовољство које сам осетила, утицало је
на надоградњу личних знања и способности и изградњу неке врсте савезништва између нас, просветних прегалаца.
Током програма ове обуке спознала
сам слабост приликом схватања функције обележивача па је то, чинило ми се, веома
дуго трајало, а у почетку ми, морам признати, није ни било јасно шта се од мене
тражи. Сада сам, коначно, схватила колику корист могу имати од тога па ми
предстоји развијање ове моје слабости и интензивно коришћење обележивача у
организовању потребних садржаја са Интернета.
Нема коментара:
Постави коментар