недеља, 3. новембар 2013.

Свест о надоградњи и слабостима

    Својим садржајима овај програм обуке пре свега је пружио подршку развоју личности ученика (К3), али је оснажио и компетенције за подучавање и учење (К2), развио комуникацију и сарадњу (К4) и компетенције за ужу стручну област (К1).
     Како бих објаснила разлог одабирања овог програма обуке, морам да признам да ме је успешност похађања прве електронске обуке под називом Комуникација и интеракција у савременој школи подстакла на то. Ево зашто... Ограничена свешћу о свом ИКТ незнању, бојажљиво сам томе приступила, лагано корачала, али на крају била оснажена и одушевљена. Будући да се за феномен сарадње групе везује шала и добро расположење, захваљујући томе била је успостављена нека врста колективног осећања и „катарзичног савезништва“ међу учесницима. Повезаност између доброг расположења и сјајно методички осмишљеног саучествовања у истом послу, оснажило је моје „лабаве“ ИКТ способности и надоградило капацитете. Управо због тако позитивног искуства са обуке коју је водила колегиница Славица Јурић, одабрала сам и овај семинар. Сада, на крају ове обуке, морам признати да се нисам преварила јер се десило исто: одлично методички осмишљено вођење и саучествовање, добро расположење и задовољство које сам осетила, утицало је на надоградњу личних знања и способности и изградњу неке врсте савезништва између нас, просветних прегалаца. 
    Током програма ове обуке спознала сам слабост приликом схватања функције обележивача па је то, чинило ми се, веома дуго трајало, а у почетку ми, морам признати, није ни било јасно шта се од мене тражи. Сада сам, коначно, схватила колику корист могу имати од тога па ми предстоји развијање ове моје слабости и интензивно коришћење обележивача у организовању потребних садржаја са Интернета.

Нема коментара:

Постави коментар