недеља, 3. новембар 2013.

Анализираћу...

Анализираћу галерију шаблона и прављење шаблона, које је одмах нашло примену у пракси.
Пошто је смисао израде шаблона управо да га једном креирамо а онда да га можемо небројено пута користити, направила сам
                                       Шаблон за извештај о добијеним оценама ученика.

Управо ових дана сам попунила 21 такав шаблон оценама својих ученика. Прво сам прегледала већ постојеће шаблоне у бази, да бих одабрала један који ми је по структури одговарао. Наравно, морала сам га преуредити, додати и колоне и редове, унети двојезичне називе предмета (на српском-ћирилично писмо, и на словачком - латинично писмо), редоследом како пишу у дневнику рада. Додала сам и поља за коментаре - уколико су ученици уписани у дневник, поља за оправдане и неоправдане изостанке, датум и потпис.
Сваки један документ сам снимила на свој Гугл диск. У међувремену су ми ученици дали електронске адресе својих родитеља и поделила сам приватно са њима оцене њихове деце, уз пропратно писмо и коментар. Дала сам им дозволу да коментаришу оцене, али не и да мењају, наравно. Договор је да два пута месечно ажурирам податке код сваког ученика и делим са родитељима. На овај начин, иако немамо електронски дневник у школи, оцене су родитељима доступне а и ученици су некако мирнији, јер имају свест о томе да је све што им се дешава у школи транспарентно. Родитељи имају своју ознаку на мом џи-мејлу, а ових дана ћу и на Гугл календар поставити датум планираног родитељског састанка који ћу поделити са целом групом родитеља, који имају џи-мејл налог.
Овај задатак сам одабрала зато да укажем на једноставност и функционалност примене овог алата.
Примена овог алата је свестрана у школи, и већ видим у својој школи визију многих шаблона - извештаји, планови, записници, радна биографија - а све на једном месту. Стога бих препоручила ову обуку свима који желе себи олакшати административни део просветарског посла.  Да ли може свако да научи? Да - све се може кад се хоће...

Нема коментара:

Постави коментар