субота, 2. новембар 2013.

И Блум и Гарднер и Гугл алат и још понешто моје

Изабрала сам да представим задатак у којој смо одабрали једну наставну тему за коју је требало повезати конкретне задатке са Гугловим алатима, узимајући истовремено у обзир Блумове нивое учења и типове интелигенција по Гарднеру. кућни љубимци Бирам за Анализу овај задатак јер ми се након читања упутства веома допао и чинило ми се да неће бити толико тешко урадити га, с обзиром да је један од првих задатака који је био везан на планирање часова и наставу. Грдно сам се преварила!!! Читава два дана сам промишљала које врсте задатака у оквиру изабране теме су најпогодније за повезивање са неким од Гугл алата, и то имајући у виду да ли ученици могу да га користе на свом узрасту или ја као наставник га користим за представљање, што је мењало концепцију задатка. На тај начин сам схватила колико су садашњи обрасци, па и начин припреме часова шаблонски и како у њима уопште нема осврта на врсте интелигенције, о свих 6 корака који би требало да сваки час садржи, у шаблонима за припреме часа нема ни трага! У том смислу, ово је мени био један од најзахтевнијих задатака, међутим, ипак сам помислила како би једног дана било лепо да сви запослени раде припреме баш на овај начин и то у Гугл-диску. Кажем, једног дана, када сви ми просветни радници будемо били довољно дигитално писмени.
Свакако бих препоручила овај семинар свим запосленима у мојој школи. Ипак, нарочито ћу пробати да га изрекламирам оним колегама који осећају да немају довољно знања и искуства за овакву врсту рада на рачунару, јер сам се и ја исто тако осећала, када су ме моје колеге из школе, које су завршиле овај семинар прошле године, бодриле и увериле ме у једну позитивну "студију изводљивости". Осећам да то сад треба да буде моја мисија према колегама који би волели да све ово сазнају, а не усуђују се да отворе врата овог семинара, мислећи да он није за њих.

Нема коментара:

Постави коментар