субота, 2. новембар 2013.

Интуиција

Иако сам прилично рационална особа када је посао у питању јер волим да све што радим налази своје место у настави и има свој разлог зашто се и како ради, на овај семинар ме је довела моја интуиција која ме ретко кад у животу превари. Наиме, осетила сам код себе спремност да прихватим дигитални процес подучавања и решеност да своју професионалну оријентацију у будућности усмерим ка томе, сагледавши претходно све предности које овај вид подучавања пружа ђацима.
Најслабија карика у ланцу задатака ми је била креирање плејлисте, зато што су ми неки делови упутства били помало нејасни па су ми промакли, чак и након два читања. Десило се да сам креирала појединачне видео записе, а не и плејлисту, тако да сам тај задатак радила скоро испочетка. Одлучила сам да овај задатак буде први који ћу поново урадити након завршетка семинара са материјалима који ће ми бити применљиви у настави. Тако ћу поново утврдити знања, овога пута опуштеније и без задатих рокова за предају задатака. :)

Нема коментара:

Постави коментар