недеља, 3. новембар 2013.

Зашто? Зашто? Зашто?

Због чега сам одабрала овај семинар?
Не могу да кажем да је то био један конкретан разлог. Идеја је деловала интересантно. Теме које су обрађене су нешто са чим се нисам или сам се слабо сусретала пре семинара. Иако ми рад са овим и сличним алатима није од раније познат, то нешто на чему сам желела да радим. Одлуци да похађам овај семинар је дефинитивно допринела чињеница да су утисци људи који су га раније похађали изузетно позитивни, и да се за релативно кратко време савлада много тога.
Како сам веома рационална особа, рекла бих да су разлози за одабир овог семинара више рационални него интуитивни. Ово је семинар за наставнике, учитеље и све оне који желе да раде на својој иновативности, да осавремене свој метод рада, да унесу нову димензију у свој посао. А то је све оно што сам ја желела и што желим.
Семинар дефинитивно захтева више времена него сати које "уписујемо", и није за оне који би да на брзину заврше семинар. Треба уложити изузетно много труда и времена, наоружати се стрпљењем, не губити главу када нешто не иде како смо замислили. Тешко је, понекад делује и превише тешко, али на крају се исплати. 
Стога на једно Зашто не могу да дам једно Зато. Али је сигурно да сам начинила прави избор. Зашто? Зато што ми се чини да сам након овог семинара комплетнији и компетентнији учитељ. 

Нема коментара:

Постави коментар