недеља, 3. новембар 2013.

Портфолио на Гугл сајту

На овом семинару сам заиста пуно тога научила, али сматрам да је најкорисније израда порфолија на Гугл сајту. Иако сам, стицајем околности,  за време трећег модула најмање времена проводила на семинару, овај модул, његове лекције, упутства и резултат који је из свега тога проистекао, оставили су најјачи утисак на мене. До сада се још нисам усудила да кренем са израђивањем личног портфолија, иако део потребне документације већ имам. Једноставно, нисам знала како све то да обликујем. 
Захваљујући лекцијама и упутствима на семинару, али и портфолијима колегиница и колега, као и коментарима модератора, схватила сам како портфолио треба да изгледа и почела са његовим креирањем. Портфолио ће ми свакако користити у даљем раду и помоћи у напредовању, како професионалном, тако и личном. 

Нема коментара:

Постави коментар